Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Όλοι μαζί μπορούμε......!!!!!!!


Είμαι η Ειρήνη,23 ετών.Στις 30/9/17 παντρεύτηκα έναν εξαίρετο άνθρωπο ο οποίος μου χάρισε ένα γλυκό αγγελούδι,τον γιο μας που βαπτίστηκε την ίδια ημέρα.Μόνο που την επόμενη κιόλας ημέρα η ζωή μου φύλαγε ένα κακό.Το αμάξι μου βγήκε εκτός τροχιάς κ γω καθηλώθηκα σε αναπηρικό καροτσάκι μη μπορώντας να ζήσω τη ζωή που ονειρευόμουν με τον άντρα μου κ τον μικρο μας γιο.Τα έξοδα μας άρχισαν να αυξάνονται δραματικά σε φάρμακα που μόνο το 50% μπορεί να μ παρέχει ο ΕΟΠΥΥ κ ας χρειάζομαι αρκετα,ειδικό κρεβάτι,καροτσάκι κ πολλά άλλα που με πολύ δυσκολία καταφέραμε να κάνουμε. Κάνω σε καθημερινή βάση φυσικοθεραπείες σε κλινική στην Αθήνα εφόσον μόνο εκεί μπορώ να πάω και θα πρέπει να ξεκινήσω πλέον κ οξυγονοθεραπεία 3 φορές τη βδομάδα.Δεν μας έμεινε άλλη επιλογή παρα μόνο να μετακομίσουμε Αθήνα για να γλυτώσω έστω κάποια έξοδα της καθημερινής μετακίνησης μου Αργος-Αθήνα.Θα σας παρακαλέσω λοιπόν να κατανοήσετε το πρόβλημα μου.Όποιος θα θελε να μας βοηθήσει οικονομικά θα το εκτιμούσαμε πάρα πολύ εφόσον το χουμε πολύ ανάγκη πλεον.Όποιος θα θελε μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ....
* ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ *
ΑΡ.ΛΟΓ. : 314/991527-39
ΙΒΑΝ : GR6501103140000031499152739
BIC : ETHNGRAA
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΚΟΥΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΙΩΑΝΝΗΣ

https://www.facebook.com/eirini.eirinaki.12935756

Δεν υπάρχουν σχόλια: