Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Έλενα Φλώρου Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος συνδιασμού αλλαγή πορείας


Με ρωτούν συνέχεια γιατί εσύ;Πώς προέκυψε και έθεσες υποψηφιότητα;
Η απάντηση μου:Γιατί δεν το έκανες εσύ.Γιατί κάποιος πρέπει να το κάνει
.Μένουμε όλοι στην άκρη και παραπονιόμαστε χωρίς κανένας να αναλαμβάνει ενεργή δράση,να διεκδικεί με τσαμπουκά και μαγκιά αυτά που θες να δεις στον Δήμο σου και να μη σιχτιρίζεις ότι το Άργος είναι σκατόπολη χωρίς ενδιαφέρον
.Τα έλεγα κι εγώ όπως τα λέτε κι εσείς.Αλλά με τα λόγια δε βγαίνει κάτι,από τον καφέ και το αραλίκι δε κερδίζεις κάτι.



Είμαι μικρή και πρωτάρα στον τομέα της πολιτικής κι αυτό είναι ένα μειονέκτημα απέναντι στους παλιούς αλλά δε μου λείπει ούτε η μόρφωση,ούτε η κατάρτιση.Το κυριότερο όμως:
Δε χαμπαριάζω κουστουμάτους,δεν έχω ευγένεια στην αδικία και δε φοβάμαι να βγω μπροστά και να παλέψω.
Οι συνομήλικοι μου με θυμούνται από το σχολείο:
Πρώτη στις καταλήψεις με τη ντουντούκα στους δρόμους να φωνάζω με όλα τα σχολεία στις πορείες περνώντας επιδεικτικά μπροστά από τα πολιτικά πρόσωπα στη παρέλαση απαιτώντας τη προσοχή τους!
Γιατί είμαστε κι εμείς εδώ και κάποιος πρέπει να τους το υπενθυμίζει πέραν της προεκλογικής περιόδου.
Φίλοι μου γνωστοί και άγνωστοι γιατί μεταξύ μας όλοι φίλοι είμαστε καθώς ανήκουμε στην ίδια παρέα,σας θέλω όλους δίπλα μου όπως σταθήκαμε όλοι μαζί και τότε κάνοντας αλυσίδα τα χέρια μας στις πορείες που όλοι μαζί συμμετείχαμε!
Έχω ανάγκη τη στήριξη και τη βοήθεια σας
.Είμαι νέα αλλά όχι ανίκανη.Είμαι άπειρη αλλά δε μένω σιωπηλή
.Έχω θάρρος και θράσος να σας εκπροσωπήσω με τον καλύτερο δυνατό και πιο ηχηρό τρόπο.
Στηρίζομαι στην εμπιστοσύνη σας και σας μιλάω απλά και ξεκάθαρα γιατί έτσι απλά μιλάμε εμείς.
Μείνετε δίπλα μου και βοηθήστε τη προσπάθεια που κάνω για εμάς!!
Έλενα Φλώρου Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος συνδιασμού <<αλλαγή πορείας>>

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπράβο στα νέα παιδιά..
Είμαι νέα αλλά όχι ανίκανη.Είμαι άπειρη αλλά δε μένω σιωπηλή
.Έχω θάρρος και θράσος να σας εκπροσωπήσω με τον καλύτερο δυνατό και πιο ηχηρό τρόπο.

Ανώνυμος είπε...

Σε θυμομαστε οπως ακριβως ησουν και στο σχολειο και οπως συνεχιζεις να εισαι και τωρα!Υποκριτρια,διπροσωπη,αλαζονικη και ακραιως ιδιοτελης!Γιατι δεν δηλωνεις οτι εισαι αποφοιτος Πολιτικων Επιστημων και οχι Νομικης;Αρκετη υποκρισια εχουμε ανεχθει απο τις παλαιοτερες γενιες,αν μη τι αλλο η νεα γενια θα επρεπε να εκπροσωπει την ειλικρινεια και την ουσια,πραγματα που φαινεται πως εσυ Ελενη αγνοεις...

Ανώνυμος είπε...

Krima Elena ,pragmatika krima..Tha perimena na eisai se ena rizospastiko epanastatiko psifodeltio kai oxi me tous poulimenous tis ND pou tote ws symmathitries krazame kai polemousame!Fainetai pws exases ta idanika kai tis aksies sou gia to volema tis kareklas..:|

Ανώνυμος είπε...

Ελενα μπορει να υπηρξαμε φιλοι στο παρελθον αλλα πλεον να μη μιλαμε,ομως μη δινεις σημασια στις κακοβουλες σπερμολογιες,ηταν αναμενομενο ως η νεοτερη υποψηφια να βρεθεις στο στοχαστρο.Η αγαπη για τον τοπο μας και τους συμπολιτες μας δεν χρηζει κομματικης ''ετικετοποιησης'' οποτε ειναι αναφαιρετο δικαιωμα σου να ταχθεις εκει οπου εσυ θεωρησες οτι θα υπαρξει καλυτερη μεριμνα για την πολη μας.Τα πηγες περιφημα στο βαπτισμα του πυρος και να συνεχισεις ακαταπαυστα.Ενας παλιος φιλος...Π.Τ.

Ανώνυμος είπε...

Ο Ανωνυμος της 7 Μαη ειναι μεγαλος μαγκας . Κριμα που δεν γινεται να του κανω like του παιδιου .