Εικόνες που θυμίζουν ταινία τρόμου περιγράφουν τις τελευταίες ημέρες οι κάτοικοι του Λυγουριού. Τις περισσότερες φορές πάντως, οι αφηγήσεις τους περιέχουν και πολλά στοιχεία από αστυνομικά θρίλερ, κωμωδίες, φαρσοκωμωδίες ή ακόμη και παρωδίες του είδους. Το σίγουρο είναι πως υπάρχει σε όλες τις περιγραφές αρκετή δόση μυστηρίου.
Το σενάριο είναι το ακόλουθο: Μια κρύα νύχτα, στις αρχές του Γενάρη, την εποχή δηλαδή που βγαίνουν και οι καλικάντζαροι, στο νεκροταφείο που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κωμόπολης, τέσσερις γυναίκες (κατ’ άλλους τρεις αλλά και πέντε) πιάστηκαν να χορεύουν γυμνές. Δεν επρόκειτο για αλλοδαπές καλλιτέχνιδες αλλά για Ελληνίδες, που ωστόσο καμία από αυτές δεν είναι κάτοικος του Λυγουριού. Οι τρεις (εφόσον ήταν τέσσερις δηλαδή) μάλλον ζουν στην Αθήνα και η άλλη που δεν είναι γηγενής, έχει σπίτι στην περιοχή.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και οι κάτοικοι βάζουν και τη δική τους πινελιά στο σενάριο… Οι πλέον προχωρημένοι θεωρούν πως ήταν ολόγυμνες μεσ’ στο σκοτάδι (με κίνδυνο να πουντιάσουν από τη βαρυχειμωνιά) άλλοι πάλι λένε πως καλύπτονταν από αραχνοΰφαντα πέπλα. Στα χέρια τους κρατούσαν αναμμένα κεριά, ενδεχομένως και λιβάνια, και λικνίζονταν, χοροπηδώντας από τάφο σε τάφο.
Ήταν άραγε σατανίστριες; Ήταν μάγισσες σαν κι αυτές που περιγράφει ο Παπαδιαμάντης στο ομότιτλο διήγημα του; Ήταν νεράιδες, ή μέλη του “Kαββαδία” που ξεκίνησαν τις ετοιμασίες για το Καρναβάλι;Και τελικά τί απέγιναν; Οι περισσότεροι από τους Λυγουριάτες θεωρούν ότι το σόου δεν είχε χάπι εντ. Πως μια γειτόνισσα, η οποία κάθε άλλο παρά αλαφροΐσκιωτη μπορεί να χαρακτηριστεί, μόλις είδε τις φλογίτσες από τις λαμπάδες, χωρίς να χάσει την ψυχραιμία της πήρε την Αστυνομία. Και οι αστυνομικοί, αφού τις τύλιξαν με σεντόνια (ποιος τη χάρη τους) και επιβεβαίωσαν πως ήταν γυναίκες με σάρκα και οστά και όχι φαντάσματα τους φόρεσαν και τα γνωστά “βραχιολάκια” και τις οδήγησαν αρμοδίως, για προσβολή της δημοσίας αιδούς. Ο αστυνομικός διευθυντής κ. Κοκκορός πάντως, όταν του ζητήσαμε να επιβεβαιώσει το συμβάν, έδειξε να έχει πλήρη άγνοια.http://argolika.blogspot.com/
Το σενάριο είναι το ακόλουθο: Μια κρύα νύχτα, στις αρχές του Γενάρη, την εποχή δηλαδή που βγαίνουν και οι καλικάντζαροι, στο νεκροταφείο που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κωμόπολης, τέσσερις γυναίκες (κατ’ άλλους τρεις αλλά και πέντε) πιάστηκαν να χορεύουν γυμνές. Δεν επρόκειτο για αλλοδαπές καλλιτέχνιδες αλλά για Ελληνίδες, που ωστόσο καμία από αυτές δεν είναι κάτοικος του Λυγουριού. Οι τρεις (εφόσον ήταν τέσσερις δηλαδή) μάλλον ζουν στην Αθήνα και η άλλη που δεν είναι γηγενής, έχει σπίτι στην περιοχή.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και οι κάτοικοι βάζουν και τη δική τους πινελιά στο σενάριο… Οι πλέον προχωρημένοι θεωρούν πως ήταν ολόγυμνες μεσ’ στο σκοτάδι (με κίνδυνο να πουντιάσουν από τη βαρυχειμωνιά) άλλοι πάλι λένε πως καλύπτονταν από αραχνοΰφαντα πέπλα. Στα χέρια τους κρατούσαν αναμμένα κεριά, ενδεχομένως και λιβάνια, και λικνίζονταν, χοροπηδώντας από τάφο σε τάφο.
Ήταν άραγε σατανίστριες; Ήταν μάγισσες σαν κι αυτές που περιγράφει ο Παπαδιαμάντης στο ομότιτλο διήγημα του; Ήταν νεράιδες, ή μέλη του “Kαββαδία” που ξεκίνησαν τις ετοιμασίες για το Καρναβάλι;Και τελικά τί απέγιναν; Οι περισσότεροι από τους Λυγουριάτες θεωρούν ότι το σόου δεν είχε χάπι εντ. Πως μια γειτόνισσα, η οποία κάθε άλλο παρά αλαφροΐσκιωτη μπορεί να χαρακτηριστεί, μόλις είδε τις φλογίτσες από τις λαμπάδες, χωρίς να χάσει την ψυχραιμία της πήρε την Αστυνομία. Και οι αστυνομικοί, αφού τις τύλιξαν με σεντόνια (ποιος τη χάρη τους) και επιβεβαίωσαν πως ήταν γυναίκες με σάρκα και οστά και όχι φαντάσματα τους φόρεσαν και τα γνωστά “βραχιολάκια” και τις οδήγησαν αρμοδίως, για προσβολή της δημοσίας αιδούς. Ο αστυνομικός διευθυντής κ. Κοκκορός πάντως, όταν του ζητήσαμε να επιβεβαιώσει το συμβάν, έδειξε να έχει πλήρη άγνοια.http://argolika.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου