Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Γύρισαν την πλάτη στη Μήδεια

Γιούχα και αποχωρήσεις από τις κερκίδες της Επιδαύρου, ιδιαίτερα στην πρεμιέρα της Παρασκευής H πιο «θερμή» παράσταση των φετινών Επιδαυρίων αποδείχθηκε η «Μήδεια» του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας που παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο στο αργολικό θέατρο। Ιδιαίτερα την Παρασκευή, ανήμερα Δεκαπενταύγουστου, οι πέντε χιλιάδες θεατές που έκαναν τον κόπο να φτάσουν έως την Επίδαυρο εν μέσω πυρκαγιάς που έκαιγε στην περιοχή, δεν δίστασαν να «φιλοδωρήσουν» την παράσταση με γιουχαΐσματα, έντονες αποδοκιμασίες και αποχωρήσεις. αναφορές της παράστασης ξεκινούσαν από τους βαλκανικούς ήχους του Μπρέγκοβιτς και κατέληγαν στα φλαμένκο και τα ρεμπέτικα. Στις 2 ½ ώρες η παιδοκτόνος δεν είχε ακόμη αποφασίσει αν θα προχωρήσει στο έγκλημα. Κάπου εκεί ο Αγγελιαφόρος (Αγλαΐα Παππά) πλησιάζει το κοινό και ανακοινώνει το θάνατο της Γλαύκης και του πατέρα της Κρέοντα. Το κάνει με επιτονισμούς και επιθετικό τρόπο που προκαλεί αποδοκιμασίες. Στα λόγια της μπλέκονται τα λόγια της Αλεξίας Καλτσίκη στα γαλλικά και του Βασίλη Κουκαλάνι στα αγγλικά. Το κοινό αποδοκιμάζει με πιο έντονο τρόπο και έχουμε αποχωρήσεις, ιδιαίτερα από το άνω διάζωμα

8 σχόλια:

ria είπε...

βότκα μου,

και εγώ που είδα λίγο από τη μήδεια στην τηλεόραση, καλά κάνανε και φύγανε, δε θα κάνουμε και τη μήδεια ρεμπέτισσα τώρα!

οι αρχαίες τραγωδίες δεν είναι να παίζονται με μπαγλαμά και φουρώ!

δεν είναι δυνατό να εμπνεύσει το κοινό μια μήδεια με φραμπαλάδες ριγέ για το πάθος και την αγάπη δίχως όρια που καταλήγει στον υπέρτατο πόνο και την εκδίκηση όταν ο ιάσονας φορά γιλεκάκι και μπότα!

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Θα συμφωνήσω με την Ρία, κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Το έχουν παρακάνει πια με τις λεγόμενες "πρωτοτυπίες". Υπάρχουν και κάποια όρια. Θέλω να ξέρω ότι όταν πάω να δω αρχαία τραγωδία, θα δω αρχαία τραγωδία, όταν πάω να δω φλαμένκο θα δω φλαμένκο κι όταν πάω να ακούσω ρεμπέτικα θα ακούσω ρεμπέτικα. Πώς να το κάνουμε, θέλω να επιλέγω αυτό που μου αρέσει.

Grigoris είπε...

ΑΙΣΧΟΣ!!! για την σκηνοθεσια...μονο αυτο εχω να πω επειδη ειχα την ατυχια να βρισκομαι εκει το Σαββατο.

Aνεμος είπε...

καλημέρα ..το καλό είναι οτι ο ρώσος σκηνοθέτης έμεινε απαθέστατος και είπε ότι το γιουχάρισμα ειναι μορφή .........έκφρασης

Ανώνυμος είπε...

Η πιο χάλια παράσταση που έχω παρακολούθήσει. Αυτές τις καινοτομίες γιατί άραγε τις βάζουνε...
Κρίμα

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ !!!
ΤΑ ΠΙΟ ΧΑΛΙΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑΔΙΚΟ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ!!!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ!!!

alkis είπε...

ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΔΑΜΕ ΕΜΕΙΣ??

Aνεμος είπε...

όντως στο εθνος
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11380&subid=2&tag=8796&pubid=1458610
λέει ότι αποθεώθηκαν στη σπάρτη???καλά άλλη παράσταση έδωσαν εκεί??