Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Ο Άνδρας μέσα από τα μάτια μιας γυναίκας


ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ(Α):
ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ
ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΚΡΑΤΙΑ
mykines1@yahoo.gr
Βασιλική Κριεκούκη
http://www.sferiki.gr/web/sferiki/blog/-/discussions/85176
Σε γνώρισα μέσα από διάφορους ρόλους. Ως πατέρα μου όταν γεννήθηκα, ως αδερφό μου όταν γεννήθηκες, ως φίλο μου όταν παίζαμε στις γειτονιές, ως δάσκαλο στο σχολείο, ως γιατρό όταν ήμουν παιδί, ως φύλακα όταν υπερασπίστηκες την πατρίδα μου, ως σύντροφο όταν με αγκάλιασες.
Και εσύ κάπου εκεί να προσπαθείς να ισορροπήσεις στις απαιτήσεις όλων αυτών των ρόλων! 
Και εγώ κάπου εκεί σε όσα ο καθένας νομίζει ότι είσαι. Και η αλήθεια είναι πως και εγώ πίστεψα πως είσαι εκείνο ή το άλλο. Πως είσαι όλα όσα οι άλλοι είπαν για εσένα. Και η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν προσπάθησα να αντιληφθώ την αλήθεια της φύσης σου. Την αλήθεια και την ουσία της ύπαρξής σου.


Και τότε σε θυμήθηκα. Θυμήθηκα και γνώρισα εσένα που θέλησες και έμαθες τι πραγματικά σημαίνει η φύση σου… κοιτώντας σε, ζώντας δίπλα σε εσένα που θέλησες να μάθεις.
Και τότε κατάλαβα… 
Κατάλαβα πως ξέρεις να αγαπάς, γιατί έγινες αγάπη.
Κατάλαβα πως είσαι δυνατός, γιατί η δύναμη πηγάζει μέσα από την αγάπη σου.
Κατάλαβα πως ξέρεις να γελάς, γιατί βρήκες τις ισορροπίες μέσα σου.
Κατάλαβα πως είσαι δημιουργός, γιατί έμαθες να δημιουργείς εμπνευσμένες πραγματικότητες.
Κατάλαβα πως είσαι μια μεγάλη αγκαλιά για τον φίλο σου, για τον αδερφό σου, για εμένα, για εσένα.
Και τότε μέσα από εσένα, με εσένα, θυμήθηκα… 
Πως η ζωή δεν μπορεί να είναι ωραία όταν είναι άνιση.
Και όταν το κατάλαβα αυτό, μου έδειξες… μου έδειξες μια αλήθεια που την είχα ξεχάσει…
Πως χωρίς συμπλήρωση δεν υπάρχουν διαδρομές. Δεν υπάρχουν διαδρομές που να μπορώ να περπατήσω.
Γιατί εγώ… μια γυναίκα… μαζί με εσένα άντρα… μπορούμε να εμπνευστούμε ένα όμορφο τώρα για ένα καλύτερο αύριο.
Γιατί εγώ… μια γυναίκα… μαζί με εσένα άντρα… μπορούμε να νιώσουμε όλα τα όμορφα, όσα πίστευα ότι δεν μπορούν να υπάρξουν.
Γιατί εγώ… μια γυναίκα… μαζί με εσένα άντρα… μπορούμε να φτιάξουμε μαζί τον καλύτερο κόσμο που κουβαλάμε μέσα μας.
Και οι δυο μαζί…εμείς το ένα… μπορούμε να σκεφτούμε, να νιώσουμε και να εκπληρώσουμε τον καλύτερο κόσμο… τον κόσμο που κάθε γονιός ελπίζει ότι θα μπορέσει να φτιάξει το παιδί του όταν γεννιέται.
Και αν όλοι νομίζουν ότι εγώ, μια γυναίκα, διαφέρω τόσο από εσένα, έναν άντρα, εγώ ξέρω, εγώ θυμήθηκα…
Εσύ και εγώ είμαστε ο ένας η συνέχεια του άλλου. Εσύ είσαι εγώ, και εγώ είμαι εσύ. 
Και τώρα που το θυμήθηκα αυτό, όλα τα αδύνατα έχουν γίνει ΔΥΝΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: