Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΝΙΑΤΗ


Κύριε Μανιάτη είμαι ψηφοφόρος σας χρόνια
Είδα μια στημένη και υποκριτική παράσταση ,λες και είναι βγαλμένη από θέατρο σκιών στην βουλή
Κατηγορήσατε ως φασιστές τους βουλευτές της χρυσής Αυγής ,και είπατε ότι εσείς είσαστε εκλεγμένος αντιπρόσωπος του νομού Αργολίδας
Άσχετο
Και οι βουλευτές της χρυσής αυγής είναι εκλεγμένοι..
Δεν ξέρω αν είναι φασίστες ,αλλά αν είναι δεν κρύβονται
Εσείς αλήθεια τι αντιπροσωπεύετε;
Τον οικονομικό φασισμό ,που είναι πολύ πιο ύπουλος
Είστε το καλό παιδί του ΠΑΣΟΚ που ψηφίσατε ναι σε όλα
Ο γλυφτης του Γιωργάκη και τώρα του Βενιζέλου
Εξου και η εξέχουσα θέση σας στο ΠΑΣΟΚ
Αλήθεια ξέρετε τι είναι να ψηφίζετε ναι σε όλα;


Ο ανιψιός μου έφυγε προχτές για Γερμανία
Μου είπε ..θειε εδώ δεν έχει δουλειά πάω για μετανάστης, γυρίζοντας με δεκαετίες πίσω, όταν οι Γερμαναράδες έκλειναν τους Έλληνες σε γκέτα, και τους αποκαλούσαν Gastarbeiter (φιλοξενούμενοι εργαζόμενοι) ή Katzelmacher, όπως υποτιμητικά χαρακτήριζαν στη Βαυαρία τους μετανάστες, που προέρχονται από τις νότιες χώρες.
Θα μου πείτε κύριε Μανιάτη ,τι σχέση έχετε ,με τους Έλληνες μετανάστες
Μα εσείς το καλό παιδι του ΠΑΣΟΚ, υπογράψατε όλα τα μνημόνια, σηκώσατε το χέρι ,και είπατε ναι σε όλα
Ξέρετε τι υπογράψατε;
Αντεργατικούς νόμους, που οδηγούν στην εξαθλίωση τον ελληνικό λαό, και οδηγούν στην μετανάστευση τα ελληνόπουλα ,όπως τον ανιψιό μου
Άρα ο οικονομικός φασισμός που με περισσό θράσος ψηφίσατε σας καθιστά αόρατο και οικονομικό φασίστα, δωσίλογο των ξένων ιμπεριαλιστών , και κατοχικών δυνάμεων, της εθνικής μας κυριαρχίας
Το ότι είστε εκλεγμένος από αφελείς η αγράμματους η φανατισμένους η φοβισμένους, δεν σας καθιστά επιθυμητό ,αλλά ανεπιθύμητο στον νομό
Από τον σύγχρονο Gastarbeiter ανιψιό μου χαιρετίσματα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: