Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Η ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ


e- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Η καθημερινή σας ηλεκτρονική ενημέρωση!!!
Για να επικοινωνήσετε μαζί μας στείλτε e-mail στο moustair@otenet.gr ή τηλεφωνήστε μας στο
6945 984769. 

ΓΙΑ ΜΈΝΑ

Η Φωτό Μου
ΓΙΏΡΓΟΣ ΜΟΥΣΤΑΪ́Ρασ
Έζησα τα παιδικά μου χρόνια στη Δαλαμανάρα, πήγα σχολείο στο Άργος και σπούδασα στην Κτηνιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης. Έχω δουλέψει ως γραφίστας και ραδιοφωνικός παραγωγός. Το 1991, σε μια αποθήκη του σπιτιού μου, στην Δαλαμανάρα, δημιούργησα το ραδιοφωνικό σταθμό Ήρα και του έδωσα το προσωνύμιο "Αγροτικοί Ραδιοθάλαμοι Δαλαμανάρας". Λειτούργησε μέχρι τις αρχές του 2003. Το 1993 εξέδωσα την Εβδομαδιαία Παναργολική Εφημερίδα «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ» και ανάμεσα στα έτη 2001-2003 το μηνιαίο περιοδικό «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ» (13 τεύχη). Έχω γράψει 5 βιβλία και ανήκω στο μουσικό σχήμα «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ» που δίνει συναυλίες με λαϊκά και ρεμπέτικα τραγούδια. Τώρα κάνω πρωινές παρεΐστικες ενημερωτικές εκπομπές (9-11) στην Αργειακή Ραδιοφωνία 101 Μκ (www.101fm.gr).
Ξεκινήσαμε στις 8/9/1993, κυκλοφορούμε κάθε Τετάρτη, χωρίς διακοπή με ειδησεογραφία από όλη την Αργολίδα. Το σχήμα της εφημερίδας είναι Α4 και κυκλοφορεί σε 2.200 αντίτυπα με 48 σελίδες.Η τελευταία έρευνα αναγνωσιμότητας της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης μας τοποθετεί στην πρώτη θέση του νομού. Έχουμε γραφεία σε Άργος και Κρανίδι.
Δίνουμε μεγάλο βάρος στην ιστορία, πολιτισμό, λαογραφία και στους περιφερειακούς δήμους(π.χ. Κρανιδίου, Ερμιόνης, Ασκληπιείου).

Δεν υπάρχουν σχόλια: