Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΑΙΝΤΕ ΘΥΜΑ... ΑΙΝΤΕ ΨΩΝΙΟ.!!!


ΑΙΝΤΕ ΘΥΜΑ...ΑΙΝΤΕ ΨΩΝΙΟ!!!

Όταν λέω ότι οι αναλαμπές μου δεν έχουν τελειωμό, οι φίλοι μου δεν με πιστεύουν.
Δεν μπορώ να με πιάσω πουθενά, γιατί όπου κι αν με πιάσω λερώνομαι.
Εκεί που με βρίσκω να ρομαντζάρω και να θυμάμαι την "γυναικεία" μου φύση, μια μικρή αναλαμπή αρκεί,να γυρίσει πάλι το μυαλό μου
Πετάω την ευαισθησία μου  σε μια γωνιά,και  γίνομαι μια τρελοπιπίτσα
που ο σαρκασμός έχει γίνει η δεύτερη φύση της.
Ένα τραγούδι η αιτία της παράκρουσης που άκουσα πάλι τυχαία χθες στο γιουτιούμπι.

ΑΙΝΤΕ ΘΥΜΑ ΑΙΝΤΕ ΨΩΝΙΟ.
Στίχοι Κώστα ΒΆΡΝΑΛΗ.

Θα μου επιτρέψετε λοιπόν επειδή θέλω να αυτοσαρκαστώ (είναι η ώρα του πόνου)
να μετατρέψω αυτούς τους υπέροχους στίχους,που λένε την αλήθεια μου,
κι ίσως να διακρίνεται κι εσείς την δική σας αλήθεια μέσα σ`αυτούς.

Αιντε Θύμα...βλέπε Σία.
Αιντε Ψώνιο...ξαναβλέπε Σία που της αρέσει πολύ να ψωνίζει από το μάρκετ του κόσμου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: