Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Ανετράπη φορτηγό με μελίσσια στο Μοναστηράκι


Η αλληλεγγύη υπάρχει παντού
Ανετράπη φορτηγό με μελίσσια στο Μοναστηράκι
Το αποτέλεσμα να τραυματισθεί ο οδηγός που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο και να σκορπίσουν δεκάδες κυψέλες όπου απελευθερώθηκαν μέλισσες. Όλος ο Αργολικός ο κάμπος γεμάτος με μέλισσες ,,,,,,
Παναγιώτης Παναγής εγραψε


Χτές το πρωί πηγαίνοντας στις μέλισσες δοκίμασα μιά δυνατή στεναχώρια μου είχαν κλέψει 11 2/όροφα μελίσσια διαλεγμένα. Τα μεσάνυχτα της ίδιας μέρας σε ατύχημα φίλου αφού το φορτηγό του γεμάτο μελίσσια τουμπάρισε λίγο πρί το Μοναστηράκι.Αυτό που αντίκρισα δεν θέλω να το ξανά 'δω......και ο φίλος στο νοσοκομείο. Ευτυχώς ο άνθρωπος είναι καλά. Η ανταπόκριση φίλων μελισσοκόμων στο ατύχημα εντυπωσιακή αφού ουσιαστικά ξημέρωσε και όλοι μας τρέχαμε μέχρις να σώσουμε ότι μπορούσαμε. Αυτό που μένει. Ξέχασα με μιάς τις κυψέλες που μου έκλεψαν . Μέσα στο βούισα των μελισσών και τσιμπήματα παντού, συνάντησα ανθρώπους και ένιωσα τι θα ΄πει αλληλεγγύη, συναδελφικότητα, ανθρωπιά. Είμαι ευγνώμων στους φίλους που έτρεξαν να βοηθήσουν . Μόνο ένα τεράστιο μπράβο . Κλέψτε παιδιά 'οσες κυψέλες θέλετε, εμείς θα τις ξαναφιάξουμε εσείς στη γωνία ανήμπορες βδέλες νομίζω δεν θα νιώσετε ποτέ τέτοια συναισθήματα. Κλείνω με μιά φράση του φίλου απ΄το κρεβάτι του νοσοκομείου . Παναγιώτη η μεγάλη μέλισσα να είναι καλά και όλα ξαναφιάχνονται. Μην ανησυχείς καθόλου φίλε μου ο ένας γιά τον άλλο, η η ζημιά σου πολύ μεγάλη, λυπάμαι πολύ και συγγνώμη αν μιλάω για τον ευτό μου αλλά μέσα από την ατυχία σου δόθηκε ένα μεγάλο μάθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: