Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΑΝΝΑ ΜΑΝΤΑ!-Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου


-Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου.
-Ενστερνίζομαι το πολιτικό όραμα του Π. Τατούλη και στέκομαι δίπλα του.

Το αποτέλεσμα των εκλογών για την Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι ένα σαφέστατο μήνυμα των πολιτών ότι εμπιστεύονται τον Πέτρο Τατούλη, ότι στηρίζουν το όραμα του, ότι αναγνωρίζουν το έργο του που είναι αυτό που θα οδηγήσει την Πελοπόννησο στην ανάπτυξη.

Ο Πέτρος Τατούλης έθεσε από την πρώτη στιγμή, το 2010, ένα τολμηρό διακύβευμα:


Ότι η πρωτόγνωρη για τη χώρα μας πολιτική, οικονομική, και κοινωνική κρίση αντιμετωπίζεται με υπερβάσεις και συσπείρωση όλων των υγιών δυνάμεων του τόπου μας.

Ότι πρέπει να πιστεύουμε στις δικές μας δυνάμεις και ότι η μόνη μας ελπίδα είναι οι ίδιοι οι πολίτες. 

Ότι η χώρα πρέπει να γίνει η Νέα Ελλάδα των Ευρωπαϊκών Περιφερειών και των ισότιμων ευρωπαίων πολιτών. 

Αυτό το διακύβευμα πίστεψαν και στήριξαν οι Πελοποννήσιοι και από σήμερα, χωρίς αντιδικίες και λαϊκισμούς ενώνουμε τις δυνάμεις μας, επιταχύνουμε τους ρυθμούς εργασίας μας και συνεχίζουμε με συνέπεια το προγραμματισμένο έργο μας., που υλοποιείται βήμα-βήμα από την αρχή της πρώτης Θητείας του Π. Τατούλη το 2ο10, βάσει στρατηγικού σχεδιασμού και ήδη δίνει τους πρώτους του καρπούς. ! 

Προσωπικά, θέλω να συγχαρώ τους συνυποψηφίους μου, όσους εκλέχθηκαν αλλά και όσους δεν εκλέχθηκαν και να ευχαριστήσω θερμά και ειλικρινά τους 2.700 συμπολίτες μου, που ταύτισαν την φωνή τους με τη δική μου, που με στήριξαν και με ψήφισαν στο δύσκολο αυτό αγώνα. 

Τους διαβεβαιώνω, όπως και όλους τους συμπολίτες μου, ότι θα είμαι δίπλα τους, αρωγός και συμπαραστάτης σε θέματα της αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: