Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Η ΔΕΥΑΡ Άργους κόβει το νερό!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΝΑΟ

ναι ναι καλά ακούσατε...ακολουθόντας τα αχνάρια του ΔΝΤ, ο πρόεδρος ΔΕΥΑΡ Άργους Λουκάς Κούρος (διορισμένος γυμναστής, Δημοτικός σύμβουλος και Πρόεδρος ΔΕΥΑΡ), αποφάσισε να κόψει την παροχή νερού σε όσους οφείλουν ανεξόφλητους λογαριασμούς!

Δεν καταλάβατε λάθος, μέσα στην περίοδο κρίσης και ντάλα καλοκαίρι η ΔΕΥΑΡ μας αφαιρεί το δικαίωμά μας στην πρόσβαση του πιο βασικού δημόσιου αγαθού...θα πούμε το νερό νεράκι!




Έτσι λοιπόν, με έκπληξη διαπίστωσα χθες το πρωί, ότι η παροχή του νερού στο κατάστημά μου στον πεζόδρομο Άργους, είχε διακοπεί χωρίς καμία ενημέρωση. Η αλήθεια είναι ότι έχω ανεξόφλητους λογαριασμούς συνολικού ποσού 380€. Θα πρέπει όμως να εξηγήσω ότι το νερό που έχω καταναλώσει, δεν πότισε κανένα χωράφι! Χρησιμοποιήθηκε σε μια μεγάλη περίοδο χρόνου για να καθαρίζεται ο χώρος εμπρός και πίσω του καταστήματός μου και για να ποτίζονται τα λουλούδια στις ζαρντινιέρες του Δήμου.

Θα μου πει κανείς "μα ποιος σου είπε να καθαρίζεις βρε φίλε?" μα αν δεν καθαρίσω εγώ και όλοι οι μαγαζάτορες, μπορεί να διανοηθεί κανείς τι εικόνα θα επικρατεί στον πεζόδρομο? Οι υπάλληλοι του Δήμου πάντως δεν πρόκειται να έρθουν να καθαρίσουν.

Θα μου πει κάποιος άλλος "μα γιατί να ποτίσεις τα λουλούδια και τα δένδρα?" μα από ποιόν να περιμένω...από τον Δήμο? Σώθηκες! ακόμη και τα λουλούδια και τα δένδρα μπροστά στο κατάστημά μου εγώ τα αγόρασα και τα φύτεψα. Για να μην πω για τα έξοδα βαφής και την τοποθέτηση μαρμάρων της ζαρντινιέρας (συνολικό κόστος 500€).

Έτσι λοιπόν και τους καθαριστές κάνουμε και τους χαμάλιδες κάνουμε για τον αισχρό Δήμο Άργους και μας κόβει το νερό η ΔΕΥΑΡ.

ΕΥΓΕ Κε ΠΡΟΕΔΡΕ!

Αναρωτιέμαι, πόσα παίρνει ένας υπάλληλος της ΔΕΥΑΡ το μήνα και τι κάνει?
Μήπως με όλα αυτά που γίνονται με τους ελέγχους του ΔΝΤ φοβήθηκαν στις αμαρτωλές ΔΕΥΑΡ της Ελλάδας ότι μπορεί να τους κόψει το μισθό η κυβέρνηση και αποφασίσανε να τρομοκρατούν τον κόσμο με κόψιμο του νερού για να δικαιολογήσουν τη θεσούλα τους των χιλιάδων Ευρώ τον μήνα?

Ποια είναι τα προσόντα ενός προέδρου ΔΕΥΑΡ?
Ποια είναι η διαδικασία διορισμού του?
Τι περιλαμβάνει η περιγραφή θέσης του?
Έχει αρμοδιότητα να αφαιρέσει το δικαίωμα παροχής του πιο δημόσιου αγαθού?
Πόσες χιλιάδες Ευρώ πληρώνεται το μήνα και από πόσες θέσεις?

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://takisapostolopoulos.blogspot.com/2010/06/blog-post_25.html

Μαθαίνω ότι ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΑΡ θορυβήθηκε από την επικοινωνία που είχα εγώ αλλά και άλλοι ταλαίπωροι πολίτες μαζί του σχετικά με την απαράδεκτη απόφαση που πήρε να τρομοκρατήσει τον κοσμάκη με διακοπή του νερού για όσους έχουν ανεξόφλητους λογαριασμούς και ζυγίζοντας το γεγονός ότι θα ξαναζητήσει την ψήφο του Αργείου σε λίγους μήνες από τώρα, αναθεώρησε την απόφαση του.

Μπράβο κε Κούρε, συγχαρητήρια!

Α!...διάβασα σε κάποια τοπική εφημερίδα ότι παρά τα μειωμένα έσοδα της ΔΕΥΑΑΡ, χρειάζονται 2,5 εκατομμύρια Ευρώ το χρόνο σε μισθοδοσία και παρά ταύτα ο πρόεδρος παράγει έργο!

Τι έργο παράγει;
Που πάνε τα 2,5 εκατομμύρια το χρόνο;
Τι κάνουν αυτοί που τα παίρνουν;
---------------------------------
ΥΓ: εγώ και πλήρωσα και ρύθμιση έκανα αλλά αυτοί που μοιράζονται 2,5 εκατομμύρια το χρόνο δεν έχουν έρθει να μου συνδέσουν το νερό ακόμη!