Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

ΜΑΡΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

[me+new.jpg] Από τις στιγμές που βλέπεις την ζεστασιά του blogging Από τις στιγμές που σου δίνουν κουράγιο να συνεχίσεις\
Η  Μαρια Τζιριτα που έχουμε την τιμή να είναι και πατρίδα μας μας  έγραψε
Δεν είναι απρόσωπο το μπλογκ, είναι απόλυτα προσωπικό. Καμιά φορά πιο προσωπικό κι από τις φυσικές μας σχέσεις εκεί έξω. Τον μπακάλη μου τον ξέρω ας πούμε πολύ περισσότερα χρόνια από σας, αλλά ποτέ δεν τον έχω ουσιαστικά γνωρίσει, όπως γνωρίζω εσάς. Γιατί σας γνωρίζω κι ας μην σας ξέρω, τους περισσότερους. Νιώθω τυχερή που ανήκω σε αυτή τη γειτονιά, που έχω όλους εσάς να δίνετε ζωή σ'αυτό το μπλογκόσπιτο που τίποτα δε θα ήταν χωρίς την ανάσα σας... Η πόρτα μου θα είναι πάντα ανοιχτή για σας και για ακόμα περισσότερους φίλους... Σας ευχαριστώ που υπάρχετε στη ζωή μου..
. αξίζει να την διαβάσουμε
http://mariatzirita.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: