Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Άλλη μια αξέχαστη βραδιά...


Λόγω υποχρέωσης στην Αθήνα  δεν μπόρεσα να παρευρεθω στην πατρίδα μας
Όμως νοιώθω όμορφα επειδή πέρασε καλά

Παρεπιμπτοντως  στο Τολο έχω μεγαλώσει.. κάθε καλοκαίρι με φιλοξενούσε η θεία μου ..2 μήνες διακοπές και έκανα ατέλειωτες σκανδαλιές με τις ξαδέλφες μου ,παίζοντας όλη την ημέρα στην θάλασσα
Διαβάστε  στη σελίδα της

http://mariatzirita.blogspot.com/ 

Άλλη μια αξέχαστη βραδιά...


Αγαπημένοι μου φίλοι, σας ευχαριστώ για τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση, που λόγω προετοιμασιών δεν απάντησα σε κανέναν και ζητώ συγνώμη για την αγένειά μου!


Το Σάββατο που πέρασε ήταν μια μαγική βραδιά, γεμάτη συγκίνηση, χαμόγελα και κυρίως αγάπη. Δικοί μου άνθρωποι, φίλοι και συντοπίτες με τίμησαν με την παρουσία τους και γι άλλη μια φορά μου έδειξαν πόσο ζεστή μπορεί να είναι η αγκαλιά τους. Η εκδήλωση, που δεν ήταν απλά παρουσίαση βιβλίου, αλλά γιορτή, έγινε σε ένα πολύ γραφικό μαγαζί στον κεντρικό δρόμο του Τολού, στο Τραμόντο. Η φιλοξενία τους ήταν εκπληκτική και ους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Ο πάγκος γέμισε από γλυκά και φαγητά, όλα φτιαγμένα σπιτικά από τους συγχωριανούς μου!
Θέλω να ευχαριστήσω, εκτός από τον Πολιτιστικό σύλλογο Τολού φυσικά για την άρτια διοργάνωση αλλά και για τα καλά λόγια που είπαν για μένα και το έργο μου και την Αναστασία Καλλιοντζή που μου έκανε την τιμή να έρθει και να παρουσιάσει το βιβλίο μου, την Σούλα Βενετσάνου από το βιβλιοπωλείο "Διαλόγου αφορμές" για τη ζεστασιά και την αγάπη της, την Πόπη Γαλάτουλα των Δ.Σ. Ψυχογιός που ήρθε από την Αθήνα για να παραστεί στην εκδήλωση και ιδιαίτερα την καλή μου Λίλα, τη δικιά μας Λίλα που ήρθε από το Κρανίδι με τα δώρα της και το υπέροχο χαμόγελό της για να με γνωρίσει, όπως μου είχε υποσχεθεί. Στο δικό της μπλογκ θα δείτε μερικές ακόμα φωτογραφίες της βραδιάς. Λίλα μου, με συγκίνησες, να είσαι πάντα καλά!
Θ'αφήσω και πάλι τις φωτογραφίες να μιλήσουν αντί για μένα και σύντομα θα σας έρθω στα μπλογκόσπιτά σας για επίσκεψη, γιατί πολύ σας έχω παραμελήσει μ'αυτά και μ'αυτά τελευταία! Να μου είστε όλοι καλά, πολλά φιλιά!




Με την αδελφή μου




Με τη μητέρα μου και την κόρη μου



Με την γλυκιά αλλά και τόσο ταλαντούχα Αναστασία Καλλιοντζή


Με την Αναστασία, τις κυρίες του πολιτιστικού συλλόγου και τη Σούλα Βενετσάνου (στο κέντρο πάνω) από το βιβλιοπωλείο


Η καλή μου Λίλα με τα χειροποίητα δώρα της....


Την επόμενη μέρα καφεδάκι μπροστά στη θάλασσα με φόντο το Κορονήσι και πολύ καλή παρέα φυσικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: