Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Πυροβολήσατε τα όνειρα μας,ΤΗΝ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ ΜΑΣ

 
Ένα παιδί από Επαρχία
ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Ένα παιδί που πήγε για ένα κομμάτι ψωμί από το χωριό της με όνειρα στη Αθήνα
Πυροβολήσατε  την νέα γενιά
Πυροβολήσατε τα όνειρα μας
Να χαίρεστε την τρομοκρατία σας
Πετυχατε το στοχο σας ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ 
ΑΥΤΗ  H ΨΥΧΟΥΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ
Μόνο στo face book δείτε 70 000
Χιλιάδες Έλληνες ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙ  της γραφούν θα ανατριχιάσετε
Για την Σοφία Ψυχογιού
Που της άρεσαν τα όνειρα
Για τη Σοφία που είχε 2 μήνες; Ειδική φρουρός
Για την  Σοφία που της άρεσε το τραγούδι πριγκηπέσα μου
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ ΜΑΣ
Της το αφιερώνω
Θα αντέξεις Σοφακι
Το χρωστάς σε όλους μας
Στο αφιερώνουμε 
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.
Μα είναι δώρο άδωρο
ν' αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.
Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ' αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας.
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη
μ' έβγαλαν σωστό.
Ξημερώματα στο δρόμο
ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου
και χάνω το μυαλό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: