Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

Τελος και το σήριαλ για το τρενα


Ζήτησαν από τους πολίτες να βρουν «Κινέζους» επενδυτές για το τρένο!
Ποιος ήταν υπουργός και άφησε την μετρική γραμμή οταν υπήρχαν χρήματα αφήνοντας τώρα χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση τον νομο και χωρίς αναπτυξιακή προοπτική
Startup επιχειρήσεις και επενδυτικά σχήματα σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση πρότεινε ο υφυπουργός υποδομών και μεταφορών από το Ναύπλιο, προκειμένου να επαναλειτουργήσει το τμήμα της μετρικής γραμμής από Κόρινθο προς Αργολίδα.

Ο Νίκος Μαυραγάνης παραχώρησε σήμερα το μεσημέρι συνέντευξη τύπου όντας ξεκάθαρος ότι το κράτος δεν προτίθεται να ξαναβάλει το τρένο της Αργολίδας στις ράγες, αλλά είναι διατεθειμένο να βοηθήσει οικονομικά και συμβουλευτικά σε περίπτωση που βρεθεί κάποιο επενδυτικό σχήμα για να τρέξει τη γραμμή.


Ωστόσο πέταξε το μπαλάκι στην τοπική κοινωνία, τονίζοντας ότι η πολιτεία δεν είναι διατεθειμένη να ασχοληθεί με την μετρική γραμμή αν πρώτα δεν βρεθεί επενδυτής. Ο υφυπουργός απέκλεισε κατηγορηματικά και το ενδεχόμενο να ενταχθεί το τμήμα αυτό στα επιδοτούμενα δρομολόγια, όπως ζητούν τα μέλη της τοπικής πρωτοβουλίας για την επαναλειτουργία του. Συγκεκριμένα ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να επιδοτηθούν μετρικές γραμμές.
Αν και τη βιωσιμότητα θα την κρίνουν οι μελέτες, ωστόσο δόθηκαν κάποια ενδεικτικά νούμερα τα οποία μοιάζουν εξωπραγματικά για τα δεδομένα της περιοχής, όπως τη μετακίνηση 1500 ατόμων σε ημερήσια βάση! Ο υφυπουργός πρότεινε στους πολίτες να δημιουργηθεί ένας διατοπικός Sui Generis φορέας με την συμβολή των Δήμων Ναυπλιέων και Άργους - Μυκηνών, καθώς και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας, για να λειτουργήσει με ιδιωτικά κεφάλαια το τμήμα και να το καταστήσει βιώσιμο (ουτοπικό άμα κρίνουμε από την τρέχουσα οικονομική κατάσταση). Επίσης επισημάνθηκε ότι οι προτάσεις που θα υποβληθούν αρμοδίως θα πρέπει να περιλαμβάνουν και εναλλακτικά σενάρια για τη χρησιμότητα της γραμμής όπως η τουριστική, επιβατική, εμπορευματική, σύνδεση αρχαιολογικών χώρων κλπ.
Στα 45 εκατ. ευρώ ανέρχεται η προσφορά της ιταλικής Ferrovie για το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την οποία έκανε αποδεκτή το ΤΑΪΠΕΔ.
Όλα είναι ψηφισμένα και συμφωνημένα, ,ευχολόγια πολιτικαντηδων για προσωπική προβολή,, θεωρείται πλέον σανός ,,και υποτίμηση νοημοσύνης 


αυτα δηλωναν πριν 3 χρονια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: