Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Απάτη εταιριών κινητής τηλεφωνίας σε βάρος της μικρής λιανικής ( περίπτερα, ψιλικά, Mini Market)

Απάτη εταιριών κινητής τηλεφωνίας σε βάρος της μικρής λιανικής ( περίπτερα, ψιλικά, Mini Market)
όταν ξεκίνησε η κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα τα ποσοστά μας επί της ονομαστικής τιμής κυμαίνονταν από 16%  έως 18%.
Τα χρόνια πέρασαν και η κινητή τηλεφωνία έγινε απαραίτητη ακόμα και στον τελευταίο καταναλωτή, όμως σιγά σιγά τα ποσοστά προμηθειών για τη μικρή λιανική εκμηδενίστηκαν.
Σήμερα όλοι έχουμε φτάσει να είμαστε σε ένα ποσοστό χαμηλότερο  του 3,6%επί της ονομαστικής τιμής και μέρα με τη μέρα να μειώνεται και αυτό. Πώς φτάσαμε ως εδώ!!!
Καταρχάς όλα αυτά τα χρόνια δεν υπήρξε καμία ουσιώδης παρέμβαση από τα λεγόμενα «Συνδικαλιστικά όργανα» προς τις συγκεκριμένες εταιρίες ούτε και στα εποπτεύοντα όργανα αυτών.


Μια προσπάθεια αντικατάστασης της βλάβης των περιπτερούχων καπνοπωλών με συγκεκριμένη πρόταση για βελτίωση του ποσοστού κερδοφορίας αραχνιάζει χρόνια τώρα σε κάποιο συρτάρι του Υπουργείου Οικονομικών και έχει την υπογραφή του Νομικού Συμβούλου κου. Ευάγγελου Παπαγιάννη ως πληρεξούσιος τότε δικηγόρος της Ο.Π.Κ.Ε. και φέρει και την υπογραφή του εκλιπόντος προέδρου αυτής Κωνσταντίνου Κόγια.
Επειδή λοιπόν ήρθε η ώρα να ανοίξει και αυτό το κεφάλαιο με αφορμή την ίδρυση του Συνδικάτου Επαγγελματιών  Περιπτερούχων Καπνοπωλών και Λιανεμπόρων Ψιλικών Ειδών Αττικής θα γνωστοποιήσουμε σε όλους τους συναδέλφους τι ακριβώς παιχνίδι παίζεται σε βάρος τους όλα αυτά τα χρόνια.
Τα ποσοστά που έχουν φτάσει σε αυτό το εξευτελιστικό επίπεδο για τα σημεία μικρής λιανικής οφείλονται σε μεθοδεύσεις «Βλαχογιάπιδων»  σκέψεων και σχεδίων για να βγάζουν κάποιοι επιτήδειοι χρήματα καθήμενοι σε αναπαυτικές πολυθρόνες και πουλώντας αέρα κοπανιστό σε όλους τους συναδέλφους που νυχθημερόν κάθονται εγκλωβισμένοι σε ένα σκαμπό για να πουλήσουν τα εμπορεύματα τους.
Αναλυτικότερα…
Σε κάθε κάρτα ανανέωσης χρόνου ομιλίας  ο περιπτεράς παίρνει αυτό το εξευτελιστικό ποσοστό ενώ  υπάρχουν από πίσω κάποιοι επιτήδειοι που έχουν πιστοποιήσει  το νούμερο τους με πακέτα δωρεάν σύνδεσης τα οποία μοιράζουν στους καταναλωτές.
Η προμήθεια αυτή των επιτηδείων κυμαίνεται από 4% έως 8% δηλ, ο περιπτεράς  από ένα καταναλωτή που αγοράζει μια κάρτα ανανέωσης κινητής τηλεφωνίας από  ένα περίπτερο ή ψιλικατζίδικο θα βγάλει ένα μέσο όρο 3% ενώ αυτοί  που κάθονται αναπαυτικά στο σαλόνι τους  και έχουν πιστοποιήσει το νούμερο βγάζουν χιλιάδες ευρώ προμήθεια από το χρόνο ομιλίας των καταναλωτών.
Αυτό το έγκλημα που συντελείται σε βάρος των ιδιοκτητών μικρής λιανικής γίνεται στο βωμό εταιρικών συμφερόντων από τις  εταιρίες κινητής τηλεφωνίας CosmoteVodafone και Wind λόγω ανταγωνισμού μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά.
Αντί  λοιπόν αυτοί οι κύριοι να δίνουν τα ποσοστά όπως είναι σε όλη την Ευρώπη στα σημεία πώλησης  γύρω στο 10%, σκυλεύουν την άγνοια και τον ιδρώτα του κλάδου μας στο βωμό των προσωπικών τους συμφερόντων στήνοντας ένα μηχανισμό ευημερίας μόνο για αυτούς.
Στη δική τους γλώσσα αυτό το λένε Προμήθειες Airtime.
Αυτό θα λάβει τέλος διότι είμαστε χρόνια στον κλάδο και γνωρίζουμε πώς να τους αντιμετωπίσουμε σε όλα τα επίπεδα.
Το Υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη όλα τα γραφόμενα. Επίσης τόσο η Ελληνική Πολιτεία όσο και η Ε.Ε.Τ.Τ θα πρέπει να δουν με πολύ σοβαρότητα ότι ο αέρας κοπανιστός ,διότι περί αυτού πρόκειται, δε μπορεί να αποβαίνει σε βάρος των πολλών και υπέρ των λίγων.
Η απαίτηση μας είναι τουλάχιστον ποσοστά για το λιανεμπόριο όπως είναι σε όλη την Ευρώπη.
Το κεφάλαιο κινητή τηλεφωνία σήμερα άνοιξε, θα επακολουθήσει η κατάλληλη ενημέρωση και η κατάθεση όλων των απαραίτητων εγγράφων εκεί που πρέπει.
Δεν πρόκειται να κλείσει αυτή η ιστορία εάν δεν αποκατασταθεί  η απάτη-κλοπή που γίνεται σε βάρος της μικρής λιανικής.

Δούκας Γεώργιος
Συνεχίζεται…

Πηγή: www.synpeka.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: