Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΛΑΣΠΗΣ

το νεο φυλλο του παρατηρητη


To να βάλεις ένα άρθρο χωρίς πηγή ,που μπορεί όμως και να είναι από αμέλεια, είναι πταίσμα
Στέλνεις ένα μήνυμα και ζητάς επανόρθωση
Το να κάνεις ολόκληρη ανάρτηση , οπως ΕΔΩ λοιδωροντας,και χλευάζοντας ;αυτό είναι λάσπη
Το ήθος του Γιώργου Μουσταιρα δεν θα το κρίνω εγώ
Το ξέρουν όλοι
Όταν κάποτε έκανε αγώνα για ξεχασμένες πατρίδες της Αργολίδας ,με τον παρατηρητή, όπως η Ερμιονιδα,κάποιοι σφύριζαν αδιάφορα
Εδώ είναι η άμεση απάντηση του
Και κάτι άλλο
Επειδή στην σελίδα εδώ είδα μετρήσεις τις 
http://www.alexa.com/
Είναι τελείως αναξιόπιστες
Αποσκοπούνε σε επαγγελματίες για να διαφημίσουν την πραμάτεια τους και να πάρουν διαφημίσεις, πράγμα που εμένα ποσώς με ενδιαφέρει γιατί δεν είμαι επαγγελματίας
Μετράνε βάση αυτών που έχουν alexa. στην σελίδα τους,και όχι σε άλλους
Αν μπείτε εκεί και πληρώσετε σαν προωθούν.. το λένε οι ίδιοι
Αν πληκτρολογείς από 10 pc έχεις δεκαπλάσια  βαθμολογία εκεί
Αυτά και αλλά πολλά εν καιρώ
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΕΤΡΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ
http://extremetracking.com/
eXTReMe Tracker ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 
http://krmns.blogspot.com/ 
ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ
Η ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ GOOGLE ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΗΜΕΡΑ
Προβολές σελίδων σήμερα
93
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΚΟΡΑΚΟΛΑΓΝΟΥΣ
ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΣΤΗΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: