Σάββατο 23 Αυγούστου 2008

ΑΕΚ

ΩΣ ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΑΕΚ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΤΕΜΙ ΟΤΙ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΣΤΗΜΕΝΑ ..ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.. ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΕΡΣΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΑ ΚΛΙΜΑ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ .ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΕΣΠΑΓΑΝ.. ΙΣΩΣ ΝΟΜΙΣΕ ΟΤΙ ΑΠΕΤΥΧΕ ...Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΥΧΑΙΑ ΟΜΑΔΑ Για περισσότερα από 2.500 χρόνια στα παράλια της Μικράς Ασίας το ελληνικό στοιχείο ήταν κυρίαρχο και διακρινόταν για την προκοπή και τη δημιουργικότητά του. Αυτό το στοιχείο επεδίωξε και σε μεγάλο βαθμό πέτυχε να εξαφανίσει ο Κεμάλ Ατατούρκ με τις εκκαθαρίσεις του 1922. Οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Σμύρνης και κάθε άλλης γωνιάς της Μικράς Ασίας, όπου ο Ελληνισμός μεγαλούργησε για αιώνες, δεν είχαν άλλο δρόμο από τη διαφυγή προς τη μητέρα Ελλάδα.

Μια ολόκληρη κοινωνία έκανε δυναμικά την εμφάνισή της τα χρόνια που ακολούθησαν στον παραδοσιακό ελλαδικό χώρο. Οι πρόσφυγες εγκαταστάθηκαν σε κάθε γωνιά της χώρας και βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξή της σε κάθε τομέα. Πολλοί από αυτούς ήταν στις πατρίδες τους επιστήμονες, έμποροι, βιοτέχνες, τεχνίτες, δάσκαλοι. Είχαν όμως και παράδοση στον αθλητισμό και το μεράκι τους αυτό δε θα μπορούσε να σβήσει με τον ξεριζωμό, όπως δεν έσβησε τίποτα από όσα ήξεραν και αγαπούσαν. Τα προσφυγικά αθλητικά σωματεία δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους και αυτό που έμελλε να ξεχωρίσει και να χαρακτηρίσει την προσφυγιά ως αθλητικό της σύμβολο ήταν η ΑΕΚ.

Τον Ιούλιο του 1924, στο κατάστημα αθλητικών ειδών του Αιμίλιου Ιωνά και του Κώστα Δημόπουλου στην οδό Βερανζέρου, μια παρέα Κωνσταντινουπολιτών έπαιρνε την απόφαση να ιδρύσει ένα σωματείο που θα θύμιζε τη χαμένη πατρίδα. Το όνομά του: Αθλητική Ένωση Κωνσταντινουπόλεως, με χρώματα το κίτρινο-μαύρο και έμβλημα το Δικέφαλο Αετό, όλα εμπνευσμένα από τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία.

η ΑΕΚ υπερηφανεύεται για τις καταβολές της και αυτά που εκπροσωπεί το έμβλημά της. Είναι το σύμβολο της προσφυγιάς, το λάβαρο χιλιάδων ελληνικών ψυχών που ξεριζώθηκαν το 1922 από τα χώματα της Μικράς Ασίας αφήνοντας πίσω σπίτια, περιουσίες και, το χειρότερο, νεκρούς και αγνοούμενους αδερφούς. Δύο χρόνια αργότερα, η νοσταλγία κάποιων ξεριζωμένων για τις χαμένες πατρίδες αλλά και η αγάπη τους για τον αθλητισμό, χαρακτηρίστηκε από αυτά τα τρία γράμματα που αγκάλιασαν αρχικά οι Ελληνες της προσφυγιάς αλλά και λάτρεψαν στις δεκαετίες που ακολούθησαν εκατομμύρια Ελληνες. Ο Δικέφαλος Αετός της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και τα χρώματά της, το κίτρινο και το μαύρο, δοξάζονται εδώ και 78 χρόνια από την ΑΕΚ στα γήπεδα της Ελλάδας και του κόσμου και η προσπάθεια όλων επικεντρώνεται πλέον στο να εμφανιστεί η ΑΕΚ ακόμα πιο δυνατή στη νέα ΠΕΡΙΟΔΟ

-Τούρκοι! -Τσέτες!

-Μας σφάζουνε!

-Έλεος!

Η θάλασσα δεν είναι πια εμπόδιο. Χιλιάδες άνθρωποι πέφτουνε και πνίγονται. Τα κορμιά σκεπάζουνε τα νερά σαν νά 'ναι μόλος. Οι δρόμοι γεμίζουνε κι αδειάζουνε και ξαναγεμίζουνε. Νέοι, γέροι, γυναίκες, παιδιά ποδοπατιούνται, στριμώχνονται, λιποθυμούνε, ξεψυχούνε. Τούς τρελαίνουν οι χαντζάρες, οι ξιφολόγχες, οι σφαίρες των τσέτηδων! ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Δ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ <<Ματωμένα χώματα>> ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΡΙ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.....

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ?

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ??

Πριν τρία χρόνια το ΝΑΤΟ παραδέχτηκε ότι έριξαν στο Κόσοβο 31.000 βλήματα DU ... Από τους βομβαρδισμούς και τους εμπρησμούς εκλύθηκαν και άλλες τοξικές ...ΟΥΣΙΕΣ

Η Γιουγκοσλαβία ζει έναν εφιάλτη. Τα Βαλκάνια θα υφίστανται επί δεκαετίες τις επιπτώσεις των ΝΑΤΟϊκών βομβαρδισμών. Σε κίνδυνο είναι και οι ειρηνευτικές δυνάμεις στο Κόσοβο και τη Βοσνία. Το απεμπλουτισμένο ουράνιο των ΝΑΤΟϊκών βομβών δεν είναι ένα αβλαβές υλικό, δημιουργεί καρκίνους, και σωματίδια του βαρέος αυτού μετάλλου υπάρχουν στην επιφάνεια της Γιουγκοσλαβίας

- Η ακόλουθη αίτηση-προσφυγή των κάτωθι αναφερόμενων τριών φορέων απεστάλη στην Εισαγγελέα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου για την Πρώην Γιουγκοσλαβία (ICTY), κα Carla Del Ponte στις 14 Ιουνίου 2001 και κοινοποιήθηκε στον Πρόεδρο του Δικαστηρίου, Δικαστή Claude Jorda στις 9 Ιουλίου 2001.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΙΔΡΥΜΑ ΜΑΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Σε ότι μας αφορά, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι τουλάχιστον δύο Έλληνες στρατιωτικοί που βρίσκονταν στην περιοχή που επλήγη από τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς και έχουν συνεπώς εκτεθεί στις επιδράσεις του απεμπλουτισμένου ουρανίου, εμφάνισαν συμπτώματα σοβαρών παθήσεων του προαναφερόμενου είδους. Το Ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Άμυνας αρνείται την παροχή σχετικών πληροφοριών. Ωστόσο, ο Τύπος δημοσίευσε το όνομα ενός από τα άτομα αυτά: πρόκειται για τον Θρασύβουλο Κόπανο, που υπηρετούσε στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις στην περιοχή το διάστημα 1998-1999 ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙ?? ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΚΕΝΩΘΗΚΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΒΙΤΣΑ....... ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ?? ..

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Γύρισαν την πλάτη στη Μήδεια

Γιούχα και αποχωρήσεις από τις κερκίδες της Επιδαύρου, ιδιαίτερα στην πρεμιέρα της Παρασκευής H πιο «θερμή» παράσταση των φετινών Επιδαυρίων αποδείχθηκε η «Μήδεια» του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας που παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο στο αργολικό θέατρο। Ιδιαίτερα την Παρασκευή, ανήμερα Δεκαπενταύγουστου, οι πέντε χιλιάδες θεατές που έκαναν τον κόπο να φτάσουν έως την Επίδαυρο εν μέσω πυρκαγιάς που έκαιγε στην περιοχή, δεν δίστασαν να «φιλοδωρήσουν» την παράσταση με γιουχαΐσματα, έντονες αποδοκιμασίες και αποχωρήσεις. αναφορές της παράστασης ξεκινούσαν από τους βαλκανικούς ήχους του Μπρέγκοβιτς και κατέληγαν στα φλαμένκο και τα ρεμπέτικα. Στις 2 ½ ώρες η παιδοκτόνος δεν είχε ακόμη αποφασίσει αν θα προχωρήσει στο έγκλημα. Κάπου εκεί ο Αγγελιαφόρος (Αγλαΐα Παππά) πλησιάζει το κοινό και ανακοινώνει το θάνατο της Γλαύκης και του πατέρα της Κρέοντα. Το κάνει με επιτονισμούς και επιθετικό τρόπο που προκαλεί αποδοκιμασίες. Στα λόγια της μπλέκονται τα λόγια της Αλεξίας Καλτσίκη στα γαλλικά και του Βασίλη Κουκαλάνι στα αγγλικά. Το κοινό αποδοκιμάζει με πιο έντονο τρόπο και έχουμε αποχωρήσεις, ιδιαίτερα από το άνω διάζωμα